MegaMisja i cyfrowa opowieść
21 Lutego 2021Kiedy już opanowaliśmy umiejętność robienia zdjęć i nagrywania dźwięków przyszedł czas na cyfrową opowieść.
Zanim jednak przystąpiliśmy do kolejnego wyzwania podzieliliśmy się na trzy grupy. Wspólnie wysłuchaliśmy historii samotnego czarodzieja oraz pomysłowego Psotnika. Do obu opowiadań stworzyliśmy plany wydarzeń i przystąpiliśmy do pracy w mniejszych grupach. Każdemu zespołowi bardziej spodobała się historia czarującego Psotnika. Zatem każda grupa tworzyła swoją opowieść na podstawie tego samego scenariusza. Jednakże ilustracje do cyfrowych opowieści były zupełnie inne.
Po obmyśleniu i wykonaniu rysunków przyszedł czas na wykonanie zdjęć. Tutaj, podobnie jak wcześniej na podkreślenie zasługuje piękna współpraca i współdziałanie uczniów ukierunkowane na osiągnięcie wspólnego, grupowego celu.
Następnie wszystkie zdjęcia zostały przeniesione do komputera. Uczniowie mogli obserwować, jak wygląda praca z edytorem zdjęć, jak za jego pomocą stworzyć niepowtarzalne opowieści. Zabawa była przednia, a nabycie nowej umiejętności - bezcenne.
Ważne dla mnie jest to, że każdorazowo pracujemy w mniejszych, różnych grupach, co daje nam możliwość doskonalenia umiejętności współpracy oraz bliższego poznania siebie.
Ewa Grzesik
Poniżej znajduje się link do filmiku z działań podejmowanych przez uczniów.
MegaMisja i cyfrowa opowieść
Podobne wiadomości:
- Fotografia w MegaMisji 2021-02-14
- MegaMisja w klasie 3a 2021-02-01
- Zdalna realizacja "Mega Misji" w 3 a 2020-11-27
- Nasza MegaMisja 2020-09-27